Sommar!

sommarblomma

Känns som att sommaren är väldigt långt borta! Men egentligen är den väldigt nära. Om några dagar är det april och från april till juni är det 2 månader så alltså om ca 2 månader är det sommarlov. Jag vill ha sommar nu på ett sätt men inte på ett annat. Tiden går så fort och jag vill inte slänga bort mitt liv på att längta bort. Ska inte påstå att jag inte längtar bort för det gör jag verkligheten. Nej! nu ska jag inte grubbla mer eller åtminstone inte skriva det här för då kommer det bli ett hemskt långt inlägg.

Kanske lite tidigt men Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Eylenen

nu e de snart sommmar! :D

2008-06-02 @ 18:05:15
URL: http://eylenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0