mitt första

okej mitt första inlägg, blev övertatlad att skriva något så det är bäst att lyda.
Varmt är det idag (äntligen) och jag har jobbat. Helt okej men gäller att vara morgonpigg vilket jag inte var i morse då jag vaknade åtta minuter innan jag skulle börja, lagom lyckat hhe:P
Sen kom lina till mig och vi stack till maxi och inhandlade Ben & jerrys, vilket vi väntat på att göra ganska länge om man säger så! mums var det iallafall.

Eftersom vädret är som det är idag så ska lina, ellen och jag ner till standen och fota solnedgången. Kom på det innan idag så det var ett utmärkt tillfälle:P fattas bara soluppgången men då kommer vi tillbaka till det här med morgontrötthet och hur det går för mig har jag redan tagit upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0